Terugbetalingsbeleid

Productgaranties en terugbetalingen:

  • Zodra de bestelling is bevestigd en het account is aangeboden en geactiveerd, bieden wij GEEN terugbetaling of terugbetaling aan, vanwege de IPTV-accountcode kunnen we het niet verkopen.
  • Producten hebben een garantieperiode van 12 maanden waarin IPTV STREAM PLUS eventuele productschade of defecten veroorzaakt door de producent van het product vervangt of terugbetaalt.
  • Als we om welke reden dan ook niet kunnen leveren, betalen we het volledige bedrag terug.
  • Indien u een verkeerd product heeft ontvangen, of indien de sleutelcode niet is geactiveerd, is terugbetaling/vervanging mogelijk.
  • Als de sleutelcode om een onbekende reden niet kan worden geactiveerd, neem dan binnen 48 uur na aankoop contact met ons op. Een terugbetaling/vervanging is mogelijk.
  • Als u problemen ondervindt met het product dat u hebt gekocht, neem dan eerst contact met ons op en geef uw probleembeschrijving door, samen met schermafbeeldingen of foto’s gemaakt met een digitale camera, zodat we een duidelijk beeld krijgen van de situatie. We hebben technici in dienst die u kunnen helpen bij het installeren en activeren van uw software. In de zeldzame omstandigheden dat ons ondersteuningspersoneel het probleem niet kan oplossen, komt uw bestelling in aanmerking voor terugbetaling.
Hallo!