Restitutiebeleid
Restitutiebeleid
Bedankt voor het kiezen van . Wij streven ernaar om de best mogelijke service en productervaring te bieden. Lees ons restitutiebeleid zorgvuldig door om de algemene voorwaarden te begrijpen.
Niet-restitueerbare producten
Zodra uw bestelling is bevestigd en het IPTV-account is aangeboden en geactiveerd, bieden wij GEEN retourzendingen of restituties aan. Dit komt omdat IPTV-codes uniek zijn en niet kunnen worden doorverkocht.
Garantieperiode
Alle producten hebben een garantieperiode. Gedurende deze periode vervangen of restitueren wij producten in het geval van schade of storing veroorzaakt door de producent.
Restitutie- of vervangingsvoorwaarden
- Als we het product om welke reden dan ook niet kunnen leveren, wordt een volledige restitutie verstrekt.
- Als u een onjuist product ontvangt of als de sleutelcode niet is geactiveerd, komt u in aanmerking voor restitutie of vervanging.
- Als de sleutelcode om een onbekende reden niet kan worden geactiveerd, neem dan binnen 48 uur na aankoop contact met ons op. Na beoordeling wordt een restitutie of vervanging uitgegeven.
Ondersteuning en probleemoplossing - Als u problemen ondervindt met uw gekochte product, neem dan onmiddellijk contact met ons op met een gedetailleerde beschrijving van het probleem, samen met screenshots of foto’s om ons te helpen de situatie te beoordelen.
We hebben een toegewijd ondersteuningsteam dat u helpt met installatie, activering of andere technische problemen.
In het zeldzame geval dat onze technici het probleem niet kunnen oplossen, komt uw bestelling in aanmerking voor een terugbetaling.
Neem contact met ons op
Als u vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, neem dan contact op met ons team voor hulp. Uw tevredenheid is onze prioriteit.