Bestellings-annulering
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
U heeft de mogelijkheid om uw bestelling binnen 1 uur rechtstreeks vanuit uw bevestigingsmail te annuleren. Scroll naar beneden om het bericht ‘Van gedachten veranderd?’ te vinden. sectie. Als het langer dan 60 minuten duurt, stuur dan een e-mail naar contact@iptvstreamplus.nl, dan helpen we u bij het vinden van een alternatieve oplossing.
Ik heb per ongeluk mijn bestelling geannuleerd; kan ik het hervatten?
Als u uw bestelling ter plaatse heeft geannuleerd en uw bestelling toch wilt ontvangen, kunt u dit het beste doen door bij het afrekenen een nieuwe bestelling te plaatsen. E-mail: contact@iptvstreamplus.nl als u vragen heeft, staan wij klaar om u te helpen.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar ik weet niet zeker of deze is doorgekomen. Kunt u bevestigen dat het is geannuleerd?
Als u uw bestelling heeft geannuleerd via de link in uw orderbevestigingsmail, ontvangt u nog een e-mail zodra de bestelling succesvol is geannuleerd. Als je geen bevestigingsmail voor de annulering hebt ontvangen, laat het ons dan weten via contact@iptvstreamplus.nl (en vermeld je originele #bestelnummer) en we gaan er mee kijken!
Ik zie de optie om zelf te annuleren niet! Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je een bestelling hebt geplaatst die een cadeaubon bevat, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar contact@iptvstreamplus.nl (inclusief je # bestelnummer en annulerings-/wijzigingsverzoek), zodat we je kunnen helpen.