Bestelling annuleren
Beleid voor annulering van bestellingen
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
U hebt de mogelijkheid om uw bestelling binnen 1 uur rechtstreeks vanuit uw bevestigingsmail te annuleren. Scroll naar beneden om het gedeelte “Van gedachten veranderd?” te vinden. Als het langer dan 60 minuten duurt, stuur dan een e-mail naar contact@iptvstreamplus.nl en we helpen u een alternatieve oplossing te vinden.
Ik heb mijn bestelling per ongeluk geannuleerd; kan ik deze hervatten?
Als u uw bestelling op de site hebt geannuleerd en uw bestelling toch wilt ontvangen, kunt u dit het beste doen door een nieuwe bestelling te plaatsen bij het afrekenen. Stuur een e-mail naar contact@iptvstreamplus.nl als u vragen hebt: we helpen u graag!
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar ik weet niet zeker of deze is doorgegaan. Kunt u bevestigen dat deze is geannuleerd?
Als u uw bestelling hebt geannuleerd via de link in uw orderbevestigingsmail, ontvangt u een andere e-mail zodra de bestelling succesvol is geannuleerd. Als u geen e-mail met annuleringsbevestiging hebt ontvangen, laat het ons dan weten via contact@iptvstreamplus.nl (en vermeld uw originele #ordernummer) en we zullen ernaar kijken!
Ik zie de optie om zelf te annuleren niet! Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u een bestelling hebt geplaatst die een cadeaubon bevat, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar contact@iptvstreamplus.nl (vermeld uw #ordernummer en uw verzoek tot annuleren/wijzigen), en we kunnen u helpen.